गोरखा राज्यलाई विस्तार गररे नेपाल नामाकरण गर्नुभन्दा अगाडि स्वशासित मगरात, तमुवान, थरुहट, तामसालिङ, शेर्पा, भोटे, नेवाः, कोचिला, किराँत, लिम्बुवानजस्ता आर्थिक स्रोतमा सम्पन्न र पानी, बाटोलगायत भौतिक पूर्वाधार विकसित भएका अति राम्रा राज्यहरु थिए । पृथ्वीनारायण शाह आकारमा सानो, कमजोर आर्थिक अवस्था र अविकसित तथा गरिब गोरखा राज्यका राजा थिए । पृथ्वीनारायण शाहले आदिवासी नेताहरुको षड्यन्त्रपूर्वक हत्या गररे र जालझेलपूर्ण सम्झौतामा फँसाएर आर्थिक र भौतिक विकास सम्पन्न आदिवासी जनजातिका स्वशासित राज्यहरु कब्जा गर्दै गोरखा राज्यको विस्तार गरका थिए । पृथ्वीनारयण शाहको यो अनैतिक कदम र षडयन्त्रको सर्वत्र विरोध र आलोचना भएपछि ‘एकीकरण’ गरको भन्दै ‘गोरखा राज्य’ लाई ‘नेपाल’ भनेर नामाकरण गरिएको थियो । गोरखा राज्यको विस्तारपश्चात् बहुजातीय, बहुभाषिक, बहुधार्मिक, बहुसांस्कृतिक आदिवासी जनजाति, पहिचान र सङ्घीयताबारे फैलाइएका भ्रमहरू ज्ञज्ञ मधेसी, दलित, मुस्लिमहरुको अस्तित्वलाई क्रमिक र श्रृङ्खलाबद्ध तरिकाले समाप्त गररे भाषिक रुपमा गोरखा भाषा, धार्मिक रुपमा हिन्दु संस्कृति र पहाडे आर्य जात मात्रको एकाधिकार भएको एकल जातीय राज्य बनाउने घृणित खेल सुरु गरियो ।
निरङ्कुश पञ्चायतको आडमा महेन्द्रले नेपाललाई ७५ भौगोलिक जिल्लामा विभाजन गररे आदिवासी जनजाति, मधेसी, मुस्लिम समुदायको सघन बसोबास र जनसंख्यालाई खण्डित गररे उनीहरुलाई आफ्नै थातथलोमा अल्पमतमा पार्ने षडयन्त्रपूर्ण कार्य गरका थिए । २४० वर्षदेखि चल्दै आएको पृथ्वीनारायण शाहले आर्जेको केन्द्रीकृत एकल जातीय राज्यविरुद्ध विभिन्न कालखण्डमा आदिवासी जनजाति, मधेसी, दलित, मुस्लिम, र सीमान्तकृत समुदायले आवाज उठाउँदै आएका छन् । राज्यसत्ताको सबै तह र अङ्गहरुमा सबै जातजाति, भाषा, धर्म र संस्कृतिको पहिचान, समान अधिकार, समानुपातिक समावेशी प्रतिनिधित्व सुनिश्चित गर्न, पहिचान, संघीयता, धर्मनिरपेक्षता र गणतन्त्र संस्थागत गर्न र पुरानो राज्यसत्ताको समूल अन्त्य गर्दै राज्यको पुनःसंरचना गर्न नयाँ संविधानका ज्ञद्द पहिचान र सङ्घीयताबारे फैलाइएका भ्रमहरू लागि संविधानसभा गठनको माग दश वर्षे जनयुद्ध र २०६२÷६३ को जनआन्दोलनमा उठेका थिए पहिलो संविधानसभाअन्तर्गत गठन भएको राज्य पुनःसंरचना समितिमा पहिचान र सङ्घीयतासहितको राज्य पुनःसंरचना गर्नेबार दलहरुले फरकफरक अवधारणा प्रस्तुत गर । पहिचान विपक्षीले पहिचान र सङ्घीयताबार भ्रमहरु छर्न थाले । त्यसबाट पहिचान र सङ्घीयताबार अनभिज्ञ ने पाली जनता थप अन्योलमा पर । पहिचान र सङ्घीयतासहित राज्य पुनःसंरचना गर्नेबारे दलहरु बीच साझा अवधारणा निर्माण हुन नसक्दा संविधान निर्माणमा धेरै ढिलाइ भएको थियो । संविधान निर्माणलाई थप ढिलाइ हुन नदिन राज्य पुनःसंरचना समितिमा मतदान हुँदा पहिचान र संघीयतासहितको १४ प्रदेशको प्रस्तावलाई सर्वसम्मतिले पारित गरियो । पहिचानसहितको राज्य पुनःसंरचना गर्ने प्रस्तावलाई राज्य पुनर्संरचना आयोग गठन गरेर अनुमोदन गर्नुपर्ने माग बढ्दै गएपछि दलहरुद्वारा मनोनित व्यक्तिहरुको प्रतिनिधित्वमा आयोग गठन भयो । आयोगका ९ सदस्यमध्ये दुईतिहाइ बहुमत (६ जना) र जननिर्वाचित ६०१ सभासदमध्ये ४१७ पहिचान सहितको १४ प्रदेशको पक्षमा उभ्भिए । राज्य पुनःसंरचना समिति, आयोग र दुई–तिहाइभन्दा बढी सभासद् पहिचान र सङ्घीयताको पक्षमा उभ्भिएपछि पहिचान विपक्षी दलहरुले मतदान प्रक्रियाबाट संविधान जारी गर्ने सम्भावना जीवित हँुदाहँुदै संविधानसभाको बैठक नै नबोलाएर सिंहदरबारमा बैठक बसेर संविधानसभा विघटनको घोषणा गरका थिए । नेपालभन्दा धेर साना र धेर ठूला विश्वका २९ देशलाई आर्थिक, राजनीतिक, सामाजिक रुपले समृद्ध बनाएको पहिचानसहितको सङ्घीयतालाई नेपालमा लागू गर्न नचाहने स्वदेशी तथा विदेशी शक्ति र दलहरुले फिँजाएका निराधार कपोलकल्पित भ्रमहरुलाई निवारण गर्ने प्रश्न उत्तरका रुपमा यो पुस्तिका लेखेको छु । यो पुस्तिकालाई विभिन्न मातृभाषामा अनुवाद तथा प्रकाशन गरेर ७५ जिल्लाका सम्पूर्ण गाउँबस्तीहरुमा व्यापक वितरण गर्ने लक्ष्य लिएको छु ।
निरङ्कुश पञ्चायतको आडमा महेन्द्रले नेपाललाई ७५ भौगोलिक जिल्लामा विभाजन गररे आदिवासी जनजाति, मधेसी, मुस्लिम समुदायको सघन बसोबास र जनसंख्यालाई खण्डित गररे उनीहरुलाई आफ्नै थातथलोमा अल्पमतमा पार्ने षडयन्त्रपूर्ण कार्य गरका थिए । २४० वर्षदेखि चल्दै आएको पृथ्वीनारायण शाहले आर्जेको केन्द्रीकृत एकल जातीय राज्यविरुद्ध विभिन्न कालखण्डमा आदिवासी जनजाति, मधेसी, दलित, मुस्लिम, र सीमान्तकृत समुदायले आवाज उठाउँदै आएका छन् । राज्यसत्ताको सबै तह र अङ्गहरुमा सबै जातजाति, भाषा, धर्म र संस्कृतिको पहिचान, समान अधिकार, समानुपातिक समावेशी प्रतिनिधित्व सुनिश्चित गर्न, पहिचान, संघीयता, धर्मनिरपेक्षता र गणतन्त्र संस्थागत गर्न र पुरानो राज्यसत्ताको समूल अन्त्य गर्दै राज्यको पुनःसंरचना गर्न नयाँ संविधानका ज्ञद्द पहिचान र सङ्घीयताबारे फैलाइएका भ्रमहरू लागि संविधानसभा गठनको माग दश वर्षे जनयुद्ध र २०६२÷६३ को जनआन्दोलनमा उठेका थिए पहिलो संविधानसभाअन्तर्गत गठन भएको राज्य पुनःसंरचना समितिमा पहिचान र सङ्घीयतासहितको राज्य पुनःसंरचना गर्नेबार दलहरुले फरकफरक अवधारणा प्रस्तुत गर । पहिचान विपक्षीले पहिचान र सङ्घीयताबार भ्रमहरु छर्न थाले । त्यसबाट पहिचान र सङ्घीयताबार अनभिज्ञ ने पाली जनता थप अन्योलमा पर । पहिचान र सङ्घीयतासहित राज्य पुनःसंरचना गर्नेबारे दलहरु बीच साझा अवधारणा निर्माण हुन नसक्दा संविधान निर्माणमा धेरै ढिलाइ भएको थियो । संविधान निर्माणलाई थप ढिलाइ हुन नदिन राज्य पुनःसंरचना समितिमा मतदान हुँदा पहिचान र संघीयतासहितको १४ प्रदेशको प्रस्तावलाई सर्वसम्मतिले पारित गरियो । पहिचानसहितको राज्य पुनःसंरचना गर्ने प्रस्तावलाई राज्य पुनर्संरचना आयोग गठन गरेर अनुमोदन गर्नुपर्ने माग बढ्दै गएपछि दलहरुद्वारा मनोनित व्यक्तिहरुको प्रतिनिधित्वमा आयोग गठन भयो । आयोगका ९ सदस्यमध्ये दुईतिहाइ बहुमत (६ जना) र जननिर्वाचित ६०१ सभासदमध्ये ४१७ पहिचान सहितको १४ प्रदेशको पक्षमा उभ्भिए । राज्य पुनःसंरचना समिति, आयोग र दुई–तिहाइभन्दा बढी सभासद् पहिचान र सङ्घीयताको पक्षमा उभ्भिएपछि पहिचान विपक्षी दलहरुले मतदान प्रक्रियाबाट संविधान जारी गर्ने सम्भावना जीवित हँुदाहँुदै संविधानसभाको बैठक नै नबोलाएर सिंहदरबारमा बैठक बसेर संविधानसभा विघटनको घोषणा गरका थिए । नेपालभन्दा धेर साना र धेर ठूला विश्वका २९ देशलाई आर्थिक, राजनीतिक, सामाजिक रुपले समृद्ध बनाएको पहिचानसहितको सङ्घीयतालाई नेपालमा लागू गर्न नचाहने स्वदेशी तथा विदेशी शक्ति र दलहरुले फिँजाएका निराधार कपोलकल्पित भ्रमहरुलाई निवारण गर्ने प्रश्न उत्तरका रुपमा यो पुस्तिका लेखेको छु । यो पुस्तिकालाई विभिन्न मातृभाषामा अनुवाद तथा प्रकाशन गरेर ७५ जिल्लाका सम्पूर्ण गाउँबस्तीहरुमा व्यापक वितरण गर्ने लक्ष्य लिएको छु ।
0 comments:
Post a Comment